טיפול CBT בתל אביב

חיפשת מטפלים רגשיים מומלצים בשיטת CBT באזור תל אביב?
הגעת למדריך הנכון.

טיפול CBT בתל אביב איור

טיפול CBT לילדים בתל אביב

אם ילדכם מתמודד עם בעיה רגשית ספציפית, כמו גם חרדה, שינויים תכופים במצב-הרוח, קושי בויסות רגשי או הפרעת אכילה, טיפול CBT הידוע גם כטיפול קוגניטיבי-התנהגותי יכול להועיל לו מאוד. לשם כך יש לפנות לאנשי מקצוע, כמו פסיכולוגים, פסיכותרפיסטים, מטפלים רגשיים ועובדים סוציאליים, שמתמחים בטיפול CBT ורכשו ניסיון והכשרה במתן טיפול זה.

ברשימת המטפלים באתר תמצאו אנשי מקצוע מעולים, שעובדים במיקומים שונים בארץ – כולל בתל אביב. תמצאו גם מטפלים שמתמחים בעבודה עם שכבות גיל שונות – כולל כמובן עם ילדים. כולם אנשי מקצוע מוסמכים ומנוסים, שיוכלו לספק לכם שירות מצוין. אתם מוזמנים לבדוק את הרשימה ולבחור באיש או באשת המקצוע שנראים לכם כמתאימים לכם ביותר.

פסיכולוגים ומטפלי CBT מומלצים לפי גיל באזור תל אביב

טיפול CBT במתבגרים בתל אביב

טיפול קוגניטיבי-התנהגותי עוזר למתבגרים להתגבר על סוגיות רגשיות, כמו גם הפרעות חרדה, הפרעות אכילה, קשיים חברתיים, גילויי זעם, הפרעות מצב-רוח – ועוד. הוא עוזר להם לפתח דפוסי חשיבה ודפוסי התנהגות בריאים ומועילים בתקופה קריטית של התפתחות במגוון מישורים אישיים, כך שהם יוכלו להתפתח טוב יותר ולחשוב ולהתנהג בצורה שתעזור להם להשיג את מטרותיהם בחיים.

ברשימת המטפלים באתר תמצאו כמובן גם מטפלים שמתמחים בעבודה עם מתבגרים ובני נוער בתל אביב ובאזור המרכז בכלל. כדאי לבחור במטפל CBT או במטפלת CBT שמקבלים מטופלים בסמיכות אליכם, כך שתוכלו לחסוך זמן ומאמץ הכרוכים בהגעה למיקום מרוחק יותר. עדיף לשמור את הכוחות ואת האנרגיות לתהליך הטיפול עצמו.

מידע נוסף בנושא טיפול רגשי בשיטת CBT באזור תל אביב

טיפול CBT למבוגרים בתל אביב

מבוגרים רבים מתמודדים עם משברים, קונפליקטים בלתי-פתורים מעברם ובעיות רגשיות. ככל שעוברים יותר חוויות בחיים, ומתמודדים עם יותר תקופות מאתגרות, כך עולה הסיכוי לפתח קשיים רגשיים. טיפול CBT יעיל מאוד גם בעבודה עם מבוגרים, ויכול לעזור להם לפתח דפוסי חשיבה ודפוסי התנהגות שיעזרו להם להתגבר על אותם הקשיים. הוא יעניק להם גם כלים לויסות רגשי וכלים להתמודדות יעילה עם רגשות שליליים.

אם אתם אנשים בוגרים, ואתם חושבים שטיפול קוגניטיבי-התנהגותי הוא הטיפול המתאים לכם ביותר, אתם מוזמנים לבדוק את רשימת המטפלים באתר. תמצאו בה מטפלים מעולים – כולם מוסמכים ומנוסים במתן טיפול קוגניטיבי התנהגותי. הרקע שלהם שונה – חלקם פסיכולוגים, חלקם עובדים סוציאליים, חלקם פסיכותרפיסטים – ועוד. כמובן שתמצאו גם מטפלים שמתמחים בעבודה עם מבוגרים בתל אביב. שיהיה בהצלחה רבה בתהליך איתור איש או אשת המקצוע שלכם ובתהליך הטיפול עצמו!

מטפל או מטפלת CBT לפי אזור המגורים שלך – כולל טיפול בחרדה בתל אביב