דרושים מטפלים בשיטת CBT

חיפשת מודעות דרושים עבור מטפלים רגשיים בשיטת CBT?
הגעת למדריך הנכון.

דרושים מטפלים CBT איור

הרגש כמפתח לנפש – דרושה מטפלת CBT

מטפלים ומטפלות באמצעות שיטת CBT? המדריך הישראלי לטיפול CBT יכול לסייע לכם למצוא את המטופלים שכה זקוקים לכם, כך שבמקום שאתם תחפשו ותבזבזו זמן יקר שהיה יכול להיות מנוצל לטיפולים – מי שצריך את עזרתכם המקצועית פשוט ימצא את דרכו אליכם.

כיצד זה קורה? דרך הקטלוג המובחר שאנו מציעים, המטופל יכול לקבל את פרטיכם בלי להסתבך בחיפושים באינטרנט, ואתם יכולים להתמקד במה שאתם עושים הכי טוב: לטפל דרך הרגש, המחשבה, השפה וההרגלים.

דרוש מטפל CBT לסיוע רגשי ומקצועי

כדי לקדם את שירותי המומחים שאנו מציעים בקטלוג של המדריך הישראלי לטיפול CBT, אנו מחפשים מטפלים בשיטת CBT, שהוכחה כאפקטיבית במיוחד בטיפול בשלל קשיים ואתגרים רגשיים.

עקב הפופולריות של השיטה, מטופלים רבים מעוניינים לקבל טיפול קוגניטיבי התנהגותי מאנשי מקצוע בתחום – כאן אתם נכנסים לתמונה.

דרושים מטפלים CBT תמונה

דרושים מטפלי CBT מקצועיים ואוהבי אדם

בעלי ניסיון בטיפול רגשי? מומחים בשיטת CBT ובעלי אמפתיה ורגישות? יש סיכוי שתתאימו לרשימת בעלי המקצוע המובחרים של המדריך הישראלי לטיפול CBT.

אם אתם מטפלי CBT עצמאיים ומעוניינים להרחיב את היצע המטופלים שלכם, אנא שלחו לנו קורות חיים עם פרטים מקצועיים ובצירוף מספר מילים על אודותיכם, לרבות פרטים ליצירת קשר, ונבדוק את התאמתכם.

דרושים מטפלים CBT – משרות בלעדיות למדריך הישראלי